Tuesday 20 September 2016

Motilium 110






+


Sejak adik dah masuk setahun, produk susu aku Semakin berkurang. kurang Teramat-amatlah, sekali pam aku hanya boleh de Dapat 2 oz jer. kedah macam-yang macam aku guna, semillas de alholva. protien soja, moxolon pil, dan macam-macam Lagi. hasilnya agak bien SKET, Cuma Aku tak kekadang tahan dengan lado effectnya dan rasanya, tapi aku kekadang paksa juga makan (soja protien). baru-baru ni aku ada tania Ngan miembro de facebook aku. Dia sarankan aku Amik Motilium, por lo dah 3 hari aku makan UBat ni. alhamdulillah, Kesan sampingan agak kurang berbanding aku Amik alholva semillas dan moxolon, cuma makan UBat ni aku agak mengantuk SKET, TAPI todavía Boleh kawal. pagi tadi aku aku mengepam Leh de Dapat 6 oz pam sekali. wah..wah..wah. Tinggi SKET idungku sebab de Dapat susu Banyak. cuma aku mencari GAK-info información mengenai Motilium ni. mari kita kongsi. perkara2 YG boleh meningkatkan penghasilan susu ibu. 1. makanan (kurma, avena, Kuchai, Köbis, lobak putih, sawi, castaña de agua, longan, Madu, Horlicks, milo dan Lagi Banyak) 2.pil a) tradicional / herba. por ejemplo, PIL ASI. ade DLM compras en línea kalau NAK tengok rupanya. i) Motilium / domperidona kegunaansakit perut Kesan sampingan (baik) tingkatkan párrafos hormon prolactina. por lo susu juego de palabras bertambah Kesan sampingan (Buruk) sakit kepala, Pening, muntah ii) Maxolon / metoclopromide kegunaansebagai UBat tahan muntah Kesan sampingan (baik) sama macam Motilium Kesan sampinga (Buruk) dpression kedua2 UBat NIH boleh didapati di klinik dan Farmasi (YG Pro bfeed). asi que. dah tau kan. mari kita berkongsi información yang ada. Untuk Ibu Ibu-yang bf completa, selamat mencuba kalau nasib sama macam aku.




No comments:

Post a Comment